پیوند بین زبانشناسی وادبیات جهت آموزش بهترزبان فرانسه به عنوان زبان خارجی (2/2)
پیوند بین زبانشناسی وادبیات جهت آموزش بهترزبان فرانسه به عنوان زبان خارجی (2/2)

میشل فاوریو

دوره 16، شماره 32 ، اسفند 1399، ، صفحه 85-116

https://doi.org/10.22129/plume.2021.273221.1181

چکیده
  دراین مقاله که بخش دوم مقاله ایست که در شماره پیش در باره آموزش زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی، از همین مولف، منتشر شد، هدف نخست طرح مشگلات بیان شفاهی است، مشگلاتی که به نسبت نوع متون و موقعیتهای موجود ...  بیشتر
بررسی ضریب همدلی  نزد معلمان ایرانی زبان فرانسه
بررسی ضریب همدلی نزد معلمان ایرانی زبان فرانسه

مطهره مرادیان سرخی؛ رویا لطافتی؛ سارا سدیدی

دوره 16، شماره 32 ، اسفند 1399، ، صفحه 213-236

https://doi.org/10.22129/plume.2021.251866.1165

چکیده
  همدلی به معنای توانایی احساس و درک احساسات درونی فرد دیگر است. این مفهوم نسبتاً ساده به نظر می رسد ، اما در  واقعیت و شرایطی نظیر کلاس درس، دارای پیچیدگی است. رویکرد  همدلانه ، فرصت درک بهتر فراگیران ...  بیشتر