دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
نویسنده = رویا لطافتی
تعداد مقالات: 5
استفاده از متن ادبی جهت اموزش واژه به زبان آموزان مبتدی سطح A1
دوره 18، شماره 36 ، 1401، ، صفحه 442-456
چکیده
استفاده از متن ادبی جهت آموزش واژه به زبان آموزان مبتدی سطح A1چکیدهامروزه با توسعه علم و ارتباطات، یادگیری زبان های خارجی امری ضروری تلقی می شود. ما هر روزه شاهد هزاران کتاب راهنمای آموزشی جهت آموزش زبان ... بیشتربررسی ضریب همدلی نزد معلمان ایرانی زبان فرانسه
دوره 16، شماره 32 ، اسفند 1399، ، صفحه 213-236
چکیده
همدلی به معنای توانایی احساس و درک احساسات درونی فرد دیگر است. این مفهوم نسبتاً ساده به نظر می رسد ، اما در واقعیت و شرایطی نظیر کلاس درس، دارای پیچیدگی است. رویکرد همدلانه ، فرصت درک بهتر فراگیران ... بیشتررابطه ی دانشجویان ایرانی زبان فرانسه با نگارش: بُعدِ عاطفی
دوره 15، شماره 29 ، شهریور 1398، ، صفحه 233-261
چکیده
چکیده: «رابطه با نگارش» مفهومی است که توسط باره دو مینیاک (2000) مطرح شده و توسط شرتران و بلزر (2008، 2010، 2016) توسعه داده شده است. این مفهوم در برگیرنده ی رابطه ی معنایی بین فرد و نگارش است. مطالعه ی رابطه ... بیشترکاربرد رمانهای دا نیل پناک در آموزش زبان فرانسه
دوره 14، شماره 28 ، اسفند 1397، ، صفحه 81-102
چکیده
دانیل پناک یکی از نویسنگانی است که حرفه معلمی را ترک کرده تا خود را به طور کامل وقف نویسندگی و ادبیات کند. مهمترین ویژگی رمانهای وی بازتاب تفکرات آموزشی و پرورشی در آنهاست وتلاش او برای نمایش رفتارها، ... بیشترشکلگیری هویت خوانشگر در رویارویی با دیگری
دوره 13، شماره 25 ، شهریور 1396، ، صفحه 89-106